Paulina & Sławek





Długo nic nie publikowałam, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam. Wręcz przeciwnie - pracy mam tyle, że nie ogarniam wpisów.


Poniżej Paulina i Sławek - para naturalna i spontaniczna. Zapadną mi w pamięć, bo oboje są niezwykle sympatyczni. 
Plener zrobiliśmy w Piechcinie niedaleko Żnina. Są tam bogate pokłady wapienia, którego eksploatacja prowadzi do powstawania kamieniołomów tworzących lokalnie niezwykły skalisty krajobraz. Nam niestety pogoda nie dopisała. Trafiliśmy na jeden z nielicznych w tym roku, pochmurnych dni. Dlatego woda na zdjęciach nie ma turkusowego koloru, ale dzięki temu uniknęłam pokusy skupienia się tylko i wyłącznie na krystalicznie czystej wodzie. Nasz plener w Piechcinie jest zdecydowanie inny 😉 od tych, które można wyguglować w necie.






























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz